Zeg aub tegen uw klant dat men altijd 2 maal portokosten kwijt is (in tegenstelling tot bol.com of andere bedrijven) indien men net te laat is voor afhaling: ook bij ziekte: coulance aub: bedrijf trekt zomaar 15€ brutaal af omdat men niet in gelegenheid was klein pakketje op te halen: slechte service en totaal geen klanten binding aldus
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2020
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Christine Kunze
- Stephen Barry
Mooie!
Hoe zou je goedkoopdrankslijterij.nl beoordelen?
- ROGER PIETERS
prijs en snel
- Dick Martens
Bij mijn laatste bestelling was de 1 liter fles niet leverbaar. Overeengekomen dat 0,7 liter wordt gezonden. Nog steeds geen creditnota gehad
- Shahaini Van oosterveld
Snelle levering, goedkoop en klantvriendelijk
- Hennie Vos
Geweldige service,snelle levering en mails worden direct beantwoord