Goede service, persoonlijk kaartje als dank voor de bestelling erg leuk. Levering erg snel. Super tevreden.
Lidmaatschap geannuleerd
Lidmaatschap per 2024 stopgezet
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Kim Peulen
- Linda Van der Heijden
Ik had 2 kadootjes gekocht voor juffen van mijn dochter. Het was mooi op tijd binnen, leuk ingepakt, een lief kaartje erbij en als verrassing ook nog een kado voor mezelf. Super leuk. Ik ga vaker bestellen.
Hoe zou je Bon Appethee beoordelen?
- Marjolein Teiken
Snelle levering, attente eigenaar
- Marscha De Boom
Leuke cadeautjes voor een klein prijsje en snelle bezorging.
- Miranda Westenberg
Fijne webshop met voldoende keuze en lieve eigenaresse. Een aanrader!
- Leonieke
Goede prijzen, goede service. Leuk ingepakte en persoonlijk gemaakt! Top!