Goedgekeurd

Lid van WebwinkelKeur sinds 2020


  • Regelmatige monitoring
  • Duidelijke voorwaarden
  • Klachtenbeheer
  • Echte ondernemer

WebwinkelKeur Reviews

WebwinkelKeur
Filter reviews op score
WaxieMaxie.nl heeft 385 5 ster reviews 385
WaxieMaxie.nl heeft 25 4 ster reviews 25
WaxieMaxie.nl heeft 1 3 ster reviews 1
WaxieMaxie.nl heeft 0 2 ster reviews 0
WaxieMaxie.nl heeft 1 1 ster reviews 1

Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.

  1. Cindy Allaert

    Alles word altijd netjes opgestuurd. Steeds word je als member extra in de watten gelegd. Ik ben steeds super tevreden en is mijn verslavend plaatsje om te bestellen! WaxieMaxie is echt een topper! Mijn favoriet nr 1!!!

    Reageer
  2. Sarina

    Ik was altijd al opzoek naar goede waxmelts, maar telkens viel het tegen en je rook t eigenlijk ook niet. Ik ben 2x verrrast met een extraatje van een bedrijf waar ik allerlei dingen bestel. Ik had de hoop allang opgegeven haha, tot ik dus de melt black-musk ging branden 2 stuks mijn hele huis rook erna zelfs boven nog ( moet er wel even bij zeggen dat die testers in de vorm van bricks kwamen die je dus afbreekt ) Dit vind ik wel een minpunt evenals dat je eigenlijk niet weet wat je besteld zou fijner zijn dat je het eerst kan ruiken, ik ben daarna toch meteen gaan bestellen. Alles keurig netjes binnen en kreeg er een heerlijke geurkaarjes in een potje bij. Als je die in het groot hebt dan hoor ik het graag! Ik zou waxiemaxie zeker aanbevelen als je goede melt wil hebben die echt 12 uur lang blijven geuren.

    Reageer
  3. Hoe zou je WaxieMaxie.nl beoordelen?

  4. Ineke Bulkmans

    Supper!!! Helemaal verliefd op mijn geur ,en een snelle levering,heel erg bedankt!👍👍

    Reageer
  5. Sophie Bos

    Heel fijn en altijd een heerlijkheid in huis en heerlijke b2b samenwerking top Madam echt met liefde behandeld keer op keer echt super tevreden

    Reageer
  6. Fanny Jong

    Snel geleverd , goede en leuke spulletjes! En Linda is een topper !Zeker een aanrader!

    Reageer
  7. Natascha

    Prachtige brander besteld, ik was gelijk verliefd toen ik hem zag. Helaas is die kapot overgekomen, na contact met waximaxi heeft ze gelijk een nieuwe gestuurd en die kwam wel goed aan! Ben er heel blij mee! heerlijke waxjes en nog extra dingetjes er bij gekregen, zo leuk! En een super snelle service! Dank je wel!

    Reageer