Super goede service! Bestel er bijna alles. Van de week mijn bestelling retour gestuurd, de singel was toch nog te groot. Had via de website gevraagd hoe ik dit het beste kon doen aangezien ik graag een kaartje groter wilde. Vandaag een mail gehad dat ze de oude bestelling hebben ontvangen en de nieuwe zouden opsturen. Echt top! Dacht dat ik hem zelf moest bestellen namelijk.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2020
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Zerina
- Anneke Cremers
Snelle service
Hoe zou je De Menner beoordelen?
- Maria Roorda
Goed advies, snelle levering
- Patricia
Je wordt supergoed geholpen, krijgt goed advies en het wordt snel en netjes verzonden. De service verdient ook een 10 want ik had al wat besteld en wilde nadat ik besteld had het artikel nog wijzigen en dat was mogelijk. Daarbij krijg je hartstikke snel reactie op je email. Echt klasse. Zodra ik wat nodig heb kijk ik eerst of zij het hebben. Zo blij mee. Ga zo door👌😊
- Mirella Cevaal
Goede / fijne service
- Anaïs De Veirman
Super goede service, donderdag avond een mailtje gestuurd met een bestelling die nog van de leverancier moest vertrekken, zaterdag middag al bij mij thuis geleverd in België. Ook goed geholpen door de vriendelijke medewerker. Ik ben super tevreden.