Inmiddels hebben we een oplossing Goedenavond, Wij niet tevreden de levering door Kingglas en het gevolg daarvan. De puien zitten erin en zien er mooi uit. kwaliteit lijkt allemaal in orde, dus daarover positief. Echter, aangezien er bepaalde onderdelen mistte in de levering, welke wij als klant niet hadden kunnen voorzien, zaten we nu met dure mensen die hun werk niet konden afmaken en moeten terugkomen. Hierover heb ik reeds vorige week gecorrespondeerd, maar tot op heden geen antwoord. Dat vind ik niet correct en verwacht ik een correcte oplossing van Kingglas. Vorige week waren hier 2 mannen tegen elk 55,- euro per uur voor het plaatsen van de pui. Dan blijkt dat in jullie levering niet de meehalers zitten. De mannen hebben de pui geplaatst zonder deze onderdelen. Daarvoor moeten ze terugkomen. Dat kost dus weer geld. Onnodig geld waar wij als klant niets aan kunnen doen. Wij zijn beschikbaar geweest voor de levering op 2e pinksterdag en hebben de stukken uit de bus gedragen. dat zou alles zijn. We gaan uiteraard geen losse schroefjes en onderdelen uitzoeken en hadden derhalve niet kunnen weten dat dit er niet bij zat. Inmiddels hebben we de onderdelen het weekeinde ontvangen. Hoe gaan jullie ons compenseren voor de extra kosten van deze extra klus waarvoor we weer mensen moeten laten komen? Al eerder over gemaild, verwachten wij een passende oplossing/compensatie. Wij hebben inmiddels een passende regeling getroffen met Kingglas. Jammer dat levering van de eindplaatjes opnieuw fout gingen. Uiteindelijk hebben we ze nu, echter ontbreekte de schroefjes weer. Puien zien er mooi uit, echter wel een kritisch punt zijn de handgrepen, die volledig in de sponning verdwijnen. Dat is niet handig, praktisch. Moet dan eerst de ramen aanraken om de eerste glasplaat te schuiven. in afwachting, met vr. gr. Remco
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2020
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Remco
- Veronique Rink
Super service Mis echter wel een instructie op papier Filmpje is niet even duidelijk Montage is wel makkelijk
Hoe zou je KingGlass.nl beoordelen?
- Hendrik-Jan Vonk
Betere kwaliteit / prijsverhouding krijg je niet. Ziet er heel goed uit, zeer blij mee.
- Bert Dries
Snelle levering
- Dave Leijsten
Alles prima geregeld. Later na zelfs tegen schappelijke prijs een funderingsbalk a 5 meter kunnen nabestellen binnen het initiële order. Gewoon top.
- WGJ ten Broeke
Prima service en prima prijzen