Alles netjes ontvangen. Echter de bezorging door GLS ging vreemd. Spullen werden in de regen voor mijn deur gezet, ik was gewoon thuis en er is nooit aangebeld. Verder spoedig alle spullen binnen en goede kwaliteit.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2020
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Marissa van de ridder
- Tino De bruijn
De afspraak is op de website binnen 24 uur verzonden dit is gewoon niet gebeurt daarom heb ik bij deze zaak besteld Omdat ik het product op korte termijn nodig had
Hoe zou je Woodburner beoordelen?
- W Geurtsen
goede service
- bauke de Vries
Vriendelijke service
- Niels Tromp (Jasa bv)
Mooie producten voor goede prijs en snelle levering
- robert van de wiel
snel en goed geleverde kachel