Was niet op tijd binnen maar erg goede service. En mijn geld terug gekregen. Erg vriendelijk jammer hun zijn ook afhankelijk van post nl. dus op tijd bestellen.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2020
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Lutfiye
- sheila
Lijkt goede kwaliteit, de tijd zal het uitwijzen, makkelijk te plakken. Goede prijs en snel geleverd
Hoe zou je PLAK JE STICKERS beoordelen?
- Lucas Delcroix
Rien a dire tout est parfait
- Joyce
Gave stickers, makkelijk te plakken ook alleen jammer dat na 1 dag het vlaggetje al is verschenen. Verder top!
- Matthijs
Bestelling na een week nog steeds niet ontvangen. Telefonisch krijg ik niemand te pakken. Dus geen idee of dat wat ik besteld heb uberhaupt nog komt.
- Stickers stuk door te scherpe vouw in doos
Stickers waren zo scherp dubbel gevouwen dat de tekst scheurde/brak