Snelle levering, prachtig afgewerkt.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2020
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Marnix
- Wim Laros
ze waren er snel en mooi misschien dat ze nog iets kleinere maat bv 1 cm hoog kunnen maken grt wim
Hoe zou je PLAK JE STICKERS beoordelen?
- Brandy T
Motor sticker snel geleverd. Goede verpakking n goed product!
- Peter Aaldering
Super service en mooie stickers top
- Hans Imming
Netjes en goede kwaliteit ook snel geleverd
- K.
Prima service, snel geleverd. Stickers zijn van een goeie kwaliteit. Wouden niet altijd even goed loslaten van het vel maar misschien omdat ik ze later pas had geplakt. Al met al een tevreden ervaring.