Lakstift besteld en was snel geleverd. Kleur is precies de juist voor de auto, geen kleur verschil te zien. Top! Slecht is het kwastje: de haren zijn te dik en te slap. Hierdoor ben je erg aan het kliederen, wat steenslag verfen leid tot dat je alles daarom ook verft. Een kwastje die dunner is en met sterkere haren zou beter zijn.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2020
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Bart
- Thomas Verloigne
Correcte levering, lakstiftje past perfect op het originele kleur!
Hoe zou je Autolakgigant.nl beoordelen?
- Jan Pruissen
Lakstift voor Mitsubihi Eclipss Cross besteld Titanium-Grey-Met, de geleverde stift was blauw na dit gemeld te hebben melde ze mij dat er nog een code bij vermeld moet worden dit is mij niet gevraagd of gemeld, dus weer een nieuwe stift moeten bestellen voor de volledige prijs kreeg alleen gratis verzening dit stelde mij teleur.
- Niels Janssen
Slechte kwaliteit spuitbussen, spetters in de lak.
- Ruud Van Toor
Prima. Goed te vinden en snelle levering.
- Sipke Stol
De verf was goed van kleur. Jammer dat in een van de spuitbussen geen kogel zat. Tijdens het spuiten kwamen er druppels uit de spuitmond.