De kwaliteit van de waszakken zijn heel goed, stevig materiaal. Ik heb de zakken in mijn rieten wasmanden gebruikt. 2 cm omgeslagen. Zoet er heel mooi uit nu.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2020
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Esra Ekşi
- Cindy de Rooij
Snelle levering en goede prijzen.
Hoe zou je druut.com beoordelen?
- Wim Balvers
Product komt niet overeen met de foto dus misleidend
- A.F Heemskerk
Goed ontvangen
- Pie
Zeer tevreden over artikel en verzending/bezorging
- Esther Van der Linden
Moest zeer lang wachten op mijn nestelling. Was te laat vokr Carnaval. De site zei binnen voor de Carnaval. Ik had hem pas d3 maandag nidig maar hij kwam aan toen ik bijna thuis was. Mooie warme kleur trouwens.