Heb dressior besteld zeer mooi snelle sevice gister met de hitte binnen gekregen maar compliment voor de jongen van de bezorgdienst het was 35 graden maar niks was te veel dressior kwam gemonteerd binnen dus kon xo op de plek super
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2020
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Leo
- Brigit De Jong
De bezorging was prima geregeld En..het was goed in elkaar te zetten
Hoe zou je Mangohoutonline beoordelen?
- C. Mastenbroek
Heb onlangs de kapstok gekocht voor 199.00 euro. Vond het vreemd dat daar nog eens bezorgkosten bovenop kwamen. Het is een behoorlijk zware kapstok, zelfs zonder jassen al, en vond dat er 2 lullige schroeven bijzaten. ( sorry voor het woord) Ik denk dat dit beter kan. Wil binnenkort de sidetable bestellen, maar denk daar nog even over na.
- Ben Martijn
Na openen van de doos zagen we al gelijk dat de stelpoten meer gebruikt waren en na het neerzette van de kast waren we helemaal verbaast er zaten meerdere krassen op de constructie. Oftewel een demo kast jammer. Zeer slecht!
- johan
Gisteren onze kasten en eettafel gekregen allereerst een dikke pluim voor de bezorgdienst verder is alles tip top in orde we zijn er heel blij mee ik kan deze winkel bij iedereen aanbevelen
- john van der Heijden
Mooi en snel alleen is de kleur een stuk donkerder dan de meeste mangohout meubels waardoor er erg veel kleurverschil is