Goedgekeurd

Lid van WebwinkelKeur sinds 2020


  • Regelmatige monitoring
  • Duidelijke voorwaarden
  • Klachtenbeheer
  • Echte ondernemer

WebwinkelKeur Reviews

WebwinkelKeur
Filter reviews op score
HDS Tuinmachines heeft 41 5 ster reviews 41
HDS Tuinmachines heeft 0 4 ster reviews 0
HDS Tuinmachines heeft 0 3 ster reviews 0
HDS Tuinmachines heeft 0 2 ster reviews 0
HDS Tuinmachines heeft 0 1 ster reviews 0

Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.

  1. Koen

    Zeer tevreden over HDS tuinmachines. De aankoop van mijn Luba 2 robotmaaier gebeurde vlot en werd me snel toegestuurd. Ook wanneer de transfo na een jaar in gebruik plots defect was werd ik snel gehoplen en werd er mij zonder problemen een nieuwe toegestuurd, zelfs de verzendkosten die ik maakte om de defecte retour te sturen werden mij terug betaald. Kortom goeie (na)service en betrouwbaar bedrijf, top !

  2. Henk en Froukje

    Bijzonder betrouwbaar bedrijf. De maaimachine welke wij 2e hands van dit bedrijf kochten werd begeleidt met track and trace. En dat is handig. Het kantoor wordt zeer strak geleid en je hebt in no time antwoord. De machine was keurig verpakt en alles zag er schoon en verzorgd uit. Er zaten nieuwe messen onder de Rob S 800 van mc Calloch. Prima om via internet handel mee te doen en dat geeft vertrouwen voor het latere onderhoud.

  3. Hoe zou je HDS Tuinmachines beoordelen?

  4. Michel

    Super service en goede communicatie👌🏻

  5. Roy

    Erg fijne webshop, snel contact zowel via mail als de chatbot. Ik twijfelde over de Yuka of de Luba 2 vanwege het prijs verschil en de levertijd. De Luba 2 was bij alle andere webshops niet meer leverbaar voor dit jaar. Echter HDS kwam er binnen een week een nieuwe levering. Dus met wat onzekerheid toch maar online de Luba 2 besteld op een vrijdag (het is toch een hoop geld). En de dinsdag na het weekend bij mij thuis! Op de Cool Blue na heb ik nog nooit zo een snelle en betrouwbare service mee gemaakt! :-)

  6. Bas

    Reageert snel, erg behulpzaam, vriendelijk geholpen.

  7. Reinier

    Nette prijzen, goed contact en vriendelijk in omgang! Aanrader!