Waar kom je nog een winkel tegen die nadat de bestelling klaar staat aan je vraagt: wanneer komt het u uit? Met wat overleg via de app kwamen we er samen uit. Ik de bezorging kreeg ik nog wat tips over het product (pindakaas) en na een prettig gesprek aan de deur wat de bezorging weer klaar. De pindakaas smaakt heerlijk en overtreft die van de supermarkt. Ik heb al jaren goede ervaringen met dit leuke bedrijf met vriendelijk personeel en zeer goede, producten (continue kwaliteit)! Een aanrader!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2021
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Ronald Akkerboom
- Mayra
Snelle levering alleen wed op de site niet aangegeven dat een produkt niet op voorraad was
Hoe zou je De Notenbar beoordelen?
- ans boelens boelens
goede producten snelle levering
- Joke Hijman
Zeer snelle en zeer goede verzorging van de bestelling
- Ll. Fernandes Mendes
Prima service
- Yvy
Heerlijke verse noten en supersnelle levering. En netjes verpakt.