Mooi product, goede levering. Het was een cadeau voor een verjaardag en de jarige was er erg blij mee!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2021
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Esther
- Jose
Mooie kwaliteit. Fijn contact met de medewerkers. Aan te raden.
Hoe zou je Punt. beoordelen?
- Anita Timmermans
Mooie afbeelding zelfs een tweede erbij
- Andy Verwoerd
Ruim 10 dagen op bestelling moeten wachten. Krijgt geen bericht dat het verzonden is. 29 maart besteld en 8 maart stond opeens post.nl voor de deur. Gelukkig was er net iemand thuis want krijg geen email met status van bestelling.
- Annemarieke Bos
Goede kwaliteit!
- Marjan Maassen
Het product voldoet aan alle wensen. Echter de levering was teleurstellend. Vriendelijk app contact gehad. Daarin werd gezegd dat ze ernaar streefden diezelfde dag de levering nog te verzenden. Dit werd drie dagen later! Jammer!