Super fijne en goede service! Ga hier zeker nog een keertje bestellen.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2021
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Daphne Blankert
- Joyce Wolvers
Goede service. Mailtjes worden zeer snel beantwoord en het product is van goede kwaliteit
Hoe zou je Punt. beoordelen?
- Robin
Uitstekende service en topkwaliteit! Fijn dat er eerst een proefdruk te zien is die je goed kunt keuren. Snelle levering (binnen 3 dagen in huis!)
- Caroline
3-11 besteld, 4-11 de print goedgekeurd, 12-11 afgeleverd. Dus iets langer dan volgens de website. Geen probleem voor mij. Heel degelijk ingepakt. Ik koos voor plexiglas. Dat zou volgens de website wit gemaakt zijn zodat je er niet doorheen kijkt, maar je kijkt er wel doorheen. Daar ben ik minder blij mee. Omdat het een kado is heb ik de folie er maar een klein stukje afgehaald, dus ik heb nog niet het hele oppervlak kunnen bekijken, maar wat ik zag ziet het er mooi uit. De ontvanger gaat er vast blij mee zijn.
- Eefje
Zeer goede service. Bij vragen kan je steeds snel bij hen terecht
- Sandra Hessels
Mooi product en goede service eigenaar reageert meteen op mail of app