Hele mooie kleding. Snelle levering. Ik ben er blij mee
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2021
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Bianca
- Larissa Rutjes
Snel binnen en als ls er een artikel helaas niet bleek te zijn kreeg ik gelijk een berichtje erover . Super tevreden .
Hoe zou je Mini & More beoordelen?
- Martine
Weer hele mooi kleren besteld! Wij zijn fan
- Bianca Veenhoven
Mooi pak en een snelle levering
- Ilonka
Helemaal top service! Ik wist niet goed welke kleding ik moest bestellen en al vrij snel kreeg ik via de mail hulp. Ook de bezorging was gewoon al een dag nadat ik heb besteld. Super leuke kleding en een geweldige service!
- M
Leuke prijzen, goede kwaliteit. Netjes verpakt. Goede en snelle service. Altijd leuke kleding, meerdere keren al wat besteld, zowel voor jongens als meisjes leuke kleding. Kom geregeld terug om weer wat leuks te bestellen.