Kleding is heel leuk.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2021
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- M Dor
- Saskia
Hele leuke kleertjes en snel geleverd ook. We zijn er echt heel blij mee. Ik koop hier vaker en zal dat zeker blijven doen.
Hoe zou je Mini & More beoordelen?
- J T
Prachtige kleding, goede kwaliteit voor weinig geld. Snel verzonden en super service
- Ana Sulici-Zwinkels
Senele levering en goed ervaring
- Kimberly Vereecken
Perfect
- Sharon Ligthart
Snelle levering en mooie jurkjes.