Leuke kleding Lengte goed, alleen mouwen van alle truien te lang helaas
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2021
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Alex Hoeksema
- Kim
Zoals beschreven. Eerste keer besteld, erg tevreden over prijs kwaliteits verhouding. Ga zeker nog eens bestellen/ kopen
Hoe zou je Mini & More beoordelen?
- Marjolein Sluijter
Leuke artikelen voor een mooie prijs
- michelle m
Goede prijzen, goede foto's. Snelle levering
- Marleen Welbergen
Snelle service, mooie prijzen
- Jessica Zirkzee
Goede service, snelle levering