Alles is goed gegaan
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2021
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Ellie Jacobs-Beemer
- Shirley Vr
Super mooi
Hoe zou je Mini & More beoordelen?
- Nicole
Snelle levering en kleren zijn heel leuk. Mijn dochter is er blij mee
- Annika Schalkwijk-Froeling
Mooie kleding, fijne communicatie en snelle verzending.
- Gina Runderkamp
Mooie kleding.. snel geleverd
- José Bruinsma
Super leuke kleding voor een super leuke prijs. Daarbij wordt het nog supersnel verzonden ook 👍. Een echte aanrader