Fijne webshop met mooie kleding!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2021
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Joyce Baaroun
- Tiffany van der Wal
Vind de winkel een hele leuke collectie heeft en een goede service. Vind het alleen jammer dat als je het terug stuurt je dan verzendkosten moet betalen. Ik moest van een aantal jurkjes een maatje groter. Dit wel gedaan maar dan eigenlijk wel meer kwijt terwijl je al een hoop gekocht hebt.
Hoe zou je Mini & More beoordelen?
- Christine van Halen
Goede service, snel en klantvriendelijk. Mooie producten
- Denise Stafecki
Mooie kleding snelle levering
- Marcella van Nijnatten
Snelle levering en fijn in contact
- Marit De groot
Leuke kleding, makkelijk te ruilen dus goede service