Heel vriendelijk en zeer goed advies en meedenken
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2021
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Gerdien Schellekens
- H N Dik
de webwinkel zelf is toppie maar de aflevering door DHL waardeloos donderdag j.l. kreeg ik een mailtje dat vandaag komen wij (DHL) langs tussen 0.800 en 18.00 uur om ca 17.39 een mailtje: bezorging verhinderd bezorgdatum gewijzigd naar vrijdag tussen 0.800 en 18.00 uur vrijdag weer hetzelfde verhaal bezorgdatum maandag tussen 8.00 en 18.00 uur op maandag idd bezorgd om ca 11.00 door zeer vriendelijke chauffeur van DHL Amersfoort de donder en vrijdag heb ik dus voor Jan L.. thuis moeten zitten en totaal een drietal afspraken moeten verzetten. Daarom voor DHL niet 1 ster voor de bezorging
Hoe zou je Airco-Webwinkel.nl beoordelen?
- A. van Abeelen
Vandaag besteld, vandaag klaar voor afhaling. Had iets niet goed besteld en is ook gelijk goed afgehandeld
- Mj de Jong
Goede en snelle service
- Sjef Lurling
Besteld en zelf de volgende dag opgehaald. Alles stond netjes klaar. Had het ook thuis kunnen laten afleveren . Maar dit was makkelijker. Voor mij. Alles werkt super. Goed product. Top.!!
- mireille
koop een airco van AUX de 3.5 en ja verkoper vraagt of er een aansluit set bij moet welke lengte die van mij 3 meter. wat blijkt deze set kost 69 euro. Als je op de website kijkt en je koopt hem los de aansluit set kost hij 39 euro indentiek dezelfde. alleen staat er geen Novari op. alleen dan is hij ineens 30 euro duurder geloof jij het?