Ik had op dinsdag een bestelling gedaan. Het was een cadeau om de juffrouw te bedanken. Dit betrof een brievenbus pakket. Vrijdag om 12.00 uur had ik het nodig, omdat het toen de laatste schooldag was van mijn dochter. Woensdag had ze het op de post gedaan. PostNl gaf aan dat de bezorgdatum nog onbekend was. Vervolgens dat het de dag daarop zou komen, de donderdag dus. Donderdag stond er weer in de track and trace dat deze de dag daarop zou komen tussen 08.00 en 18.00 uur. Helaas weer niks gezien, waardoor ik op vrijdag om 11.45 uur naar de winkel moest om snel een alternatief te zoeken. Eindstand kwam het pakket zaterdag pas. Veelste laat! Toen ik Anita berichte om het te hebben over de retourkosten van €7.25, gaf ze aan dat ik deze zelf moest betalen. Belachelijk! Niet oplossingsgericht of iets van klantenbinding. Dit is de eerste en de laatste keer dat ik hier heb besteld. Ik ben benieuwd naar de verdere retourafhandeling!!!!!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2021
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Loubna Seqqal
- Katuschja Hofman
Het was beide keren een hele snelle levering en het zag er top uit. Bedankt!
Hoe zou je Sproetiz beoordelen?
- Saskia R
Leuke producten. Snelle bezorging. Alles heel mooi ingepakt. En een handgeschreven kaartje van de eigenaresse, heel attent.
- Ylona Buffing
Snelle levering! En netjes verpakt
- Jet op den Akker
Wederom een geweldig pakketje mogen ontvangen, bestelling was weer supersnel binnen, zag er weer prachtig uit. En dank voor de leuke kaartjes!
- Paulien Van der Pal
Leuke producten, mooie prijs, snelle levering!