Snelle levering, mooi product en een klein presentje. Maar wat ik erg leuk vond was t handgeschreven kaartje van Anita erbij waarmee ze me veel plezier wenste met het kadootje. Dat maakte het zó persoonlijk.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2021
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Annelies
- Marloes Teigeler
Goede service, snelle levering, erg leuk ingepakt incl. een kleinigheidje. Top!
Hoe zou je Sproetiz beoordelen?
- Janneke De Jong-Vencken
goede service en leuk produkt
- Esther van den Berg
Werd persoonlijk en super aardig geholpen, alles werd precies gemaakt zoals ik wenste
- F-stam@hotmail.nl
Snelle levering en ik had er een persoonlijk briefje bij. Erg attent
- Y.P.
Mooie kwaliteit. Snel verzonden door leverancier. Helaas beetje vertraging met bezorgen, maar dat ligt volledig aan PostNL en niet aan leverancier product.