Kefir sloeg perfect aan, lijkt me goede kwaliteit. Net briefje erbij over hoe je de kefir gebruikt en verzorgt.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2021
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- anoniem
- Gisele Schaafsma
Professioneel, goed verzorgd. Erg blij mee!!!!!
Hoe zou je Kefirshop.nl - Natuurlijk goed! beoordelen?
- Mirande
niets op aan te merken, fantastisch product en goede service
- Sofie
Snelle levering en kwalitatief goed producten. Handige tips en adviezen!
- Iris
De korrels kwamen de dag nadat ik de bestelling had geplaatst aan. Ze waren keurig verpakt, met duidelijke instructies. Ik heb inmiddels al een paar glazen heerlijke kefir gedronken, en de korrels zijn al verviervoudigd.
- Wendy
De melk kefir op de gecommuniceerde datum ontvangen. Blijft natuurlijk een beetje gewaagd om iets ‘levends’ te versturen maar ik ben blij dat je het toch doet. De melk kefir doet het uitstekend! Verbeterpunten: Misschien een brievenbusdoosje gebruiken i.p.v. envelop ivm pletgevaar