Omdat ik niet heel erg bekend ben met kefir vond ik het prettig wat hulp te krijgen bij wat ik het beste kon bestellen. Hier is perfect op geantwoord en ook opgevolgd. Erg blij met het product. Het groeit al terwijl ik nog maar een week er actief mee bezig ben. Gebiologeerd kan ik blijven kijken naar de beweging in de pot!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2021
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- anoniem
- Pauline Boeree
Zoals de score zegt. Verbeterpunten: Verkoop een andere kaasdoek... Deze is serieus te klein. Hij is niet groter dan een zakdoek waardoor deze niet over een kom past om de zuivel te laten uitlekken. Hoogstens over een beker heen. Ik heb er nu maar zelf 1 gemaakt van kaasdoek stof. Zonde van de 5 euro. De kunstof vergieten zijn overigens heel fijn in gebruik. Gr Pauline
Hoe zou je Kefirshop.nl - Natuurlijk goed! beoordelen?
- Lina
9
- Anne-Marie
Via e-mail snel antwoord gegeven op mijn vraag. Zeer betrokken en vriendelijk. Verbeterpunten: Ik zou te niet weten. Ik ben zéér tevreden!!!
- Elizabeth Hertog
Er staat op de website zo ontzettend veel informatie waar je je weg in moet zien te vinden,dus het was fijn dat er bij mijn bestelling een beknopte handleiding zat. Verbeterpunten: Ik zou het niet weten
- anoniem
Goede uitleg op de site.