Snelle levering, goede beschrijving bij het product en prima kwaliteit. Verbeterpunten: Nee, ik ben echt tevreden. Mijn vorige korrels 'deden' het nooit goed. Ik gebruikte geen suiker, maar heb dit nu toch gedaan. Minimaal. Gewoon volgens jullie ingrediënten-briefje. So far, so good.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2021
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Karaba
- Ellis
Alles transparant. Verbeterpunten: Hier en daar aanscherping van teksten. Sommige handelingen roepen nog wat vragen / onzekerheden op.
Hoe zou je Kefirshop.nl - Natuurlijk goed! beoordelen?
- M. Koning
De korrels waren binnen twee dagen al bijna verdubbelt! Het water vinden we heerlijk. Het enige nadeel is dat het zo hard gaat dat ik al snel korrels weg moest gooien :) Ik had al drie potten staan en werd er een beetje zenuwachtig van :) Nu twee potten en dat gaat prima. Ik had misschien wel een grotere zeef aan moeten schaffen...
- Hanneke
Overzichtelijk aanbod, snelle levering na bestelling Verbeterpunten: De melkkefir was tijdelijk niet leverbaar. Ik moest zelf alert blijven op een nieuwe levering. Het zou fijn geweest zijn als ik me had kunnen 'inschrijven' en dat ik dan automatisch geleverd zou krijgen, zodra er weer voldoende voorraad zou zijn.
- Wilma
Alles ontzettend duidelijk. Weet precies waar je aan toe bent. Fijn voor de klant
- anoniem
Het zijn mooie kefirkorrels