Goedgekeurd

Lid van WebwinkelKeur sinds 2021


  • Regelmatige monitoring
  • Duidelijke voorwaarden
  • Klachtenbeheer
  • Echte ondernemer

WebwinkelKeur Reviews

WebwinkelKeur
Filter reviews op score
Biowust heeft 59 5 ster reviews 59
Biowust heeft 8 4 ster reviews 8
Biowust heeft 1 3 ster reviews 1
Biowust heeft 0 2 ster reviews 0
Biowust heeft 0 1 ster reviews 0

Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.

  1. W. van Beurden

    Had het setje donderdag 29 augustus besteld, zaterdag zou het geleverd worden hele dag thuisgebleven middags een mail dat het pakketje verkeerd gesorteerd was, er stond niet bij wanneer die dan zou aankomen. Daarna 2e mail 3 september dat die voor de 2e x verkeerd gesorteerd was.. uiteindelijk woensdag middag bij het DHL punt aangekomen toen ik de locker opende was het hele doosje van voren en achter kapot en gewoon open, dus meteen foto's van gemaakt nog in de locker zelf.. .. dus hield mijn hart vast..uiteindelijk zaten de spullen er nog wel in geen briefje erbij verder.. Maar DHL is absoluut een waardeloos bedrijf geworden 2x verkeerd gesorteerd hoe is het mogelijk postcode adres alles klopte he! Te laat ook voor de verjaardag helaas. Dus zou als ik als ik jullie was en dit vaker is gebeurd op zoek gaan naar een ander vervoersbedrijf! Spullen zelf zagen er wel mooi uit, wel een klein stukje van de rand van de zeepkom af.. maar misschien dat een nerf fout in het walnotenhout is. Jammer dat het zo fout ging natuurlijk, maar lag 100% aan DHL niet aan jullie.

    Reageer
  2. Wietske Trouwborst

    Snelle service, goede kwaliteit en niet duur 😍

    Reageer
  3. Hoe zou je Biowust beoordelen?

  4. Marriette Baarssen

    Ik gebruik hem nu al een tijdje en ik ben verkocht! Vind het zo’n fijn scheermesje! Het is iets voorzichtiger scheren dan met een plastic scheermes maar ik heb geen ingegroeide haartjes en uitslag meer. Ik zit weer met veel zelfvertrouwen op het strand in bikini😍 had ik dit maar eerder geweten🤩

    Reageer
  5. Anne

    Producten werden snel geleverd. Emailcommucatie was duidelijk. Alles was zoals verwacht.

    Reageer
  6. Matthijs

    Een alleraardigste handgeschreven notitie erbij! Prima levering, mooi spul

    Reageer
  7. Nellie

    Tweede keer dat ik hier bestel. Ik ben erg tevreden. Snelle verzending en top producten! Ik ga zeker vaker hier bestellen