Aisha Drent
Deze review is verzameld via WebwinkelKeur en is herleidbaar tot een aankoop bij Voordeelstore.nl, wat wijst op een authentieke ervaring.
Hoe we reviews verifiëren
Hoe we reviews verifiëren
Taart
Lid van WebwinkelKeur sinds 2021
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
Taart
Makkelijk bestellen en snel geleverd
Nou ik heb mijn pannen gehad, maar heb ze terug gestuurd want ik vond ze te klein. Ik heb contact gehad via de telefoon en via mail hoe ik het pakket terug moest sturen. Hier werdt verteld dat ik het pakket terug kon sturen, dus ik vroeg voor een retour sticker nou die hebben ze niet zoals bij elke bedrijf. Dus je betaald verzendkosten voor na je toe te sturen en dan nog eens 8,75 euro om het terug te sturen. Schandalig zo wil ik ook wel geld verdienen. Ik heb ze hier over gemaild maar nooit een antwoord terug gehad netjes, erg jammer dat er zo mee om gegaan wordt.
Behandeling was perfect en service zeer goed!
Snelle levering, er miste iets van mijn bestelling maar de hulpdienst antwoorden heel snel en de volgende dag had ik het al aangekregen
Bestelling werd snel verzonden, duidelijke communicatie, maar het product kan geen A3 formaat snijden, dus voor mij nutteloos helaas. Terug sturen vind ik gedoe, dus helaas.