Ik was eerst niet tevreden omdat ik een truitje in onze size kocht. Het leek wel een L toen ik hem aanhad. Erg jammer! Maar ik heb gelijk een terugbetaling ontvangen en de communicatie was super met dit bedrijf. Ik zou nu zeker wel weer wat kopen in de toekomst
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2021
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Luna H
- Nicole
Super snelle levering
Hoe zou je Olivia & Kate beoordelen?
- Roos
Snelle levering, mooie producten
- Myriam Pleijsier
I send my order back and I did not receive the refund. Pakje terug gestuurd en nog geen terugbetaling ontvangen!
- Alexandra Baloumi
super blij met de jas fijne stof en maakt je outfit en stuk leuker. Ook erg goede en snelle levering heel fijn!
- Donna
Leuke kleding, snelle levering en goede service! Al jaren tevreden :)