Supersnelle levering. Jurkje valt inderdaad groot, ik had voor de zekerheid toch twee maten besteld.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2021
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Jacqueline Vermeersen
- Yente Dupuis
Leuk!!!
Hoe zou je Olivia & Kate beoordelen?
- Roos Van der Zon
In de winkel niet vriendelijk, niet eens iets om de verkochte zonnebril, ook retour melding niet benoemen hoe retour bedrag terug komt, kan niet gelijk gestort worden, geschreven briefje krijg je.
- Evelien Blaak
Super snelle levering! Mooie en kwalitatief goede kleding. Blij mee :)
- Nina Mertens
Snelle levering en blij met mijn tas .
- Willemijn Verhoeks
Snelle levering en prachtige items!