Snelle levering! Leuk ingepakt
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2021
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Claudia Prins-Fennema
- Willeke Van den Broek
Super mooie producten en mega goede service.
Hoe zou je Stipstijl beoordelen?
- Marga
Het pakje was een cadeautje om uit te pakken. Er is zorg aan besteed.
- Elly Van Let
Snel en goed ingepakt bij aankomst, met kleine exstra verassing kaarten. Ook na klacht top gerageerd en nieuw produkt gekregen met een lief kaartje van Nienke.
- Sophie Minnee
Iedere keer weer een feestje om de bestelling uit te pakken. De bestellingen worden met zoveel zorg ingepakt en ......de andere dag al in huis. Complimenten voor alle medewerkers.
- Sandra Van Leeuwen
Altijd leuk om de pakjes open te maken. Met liefde ingepakt en bestellingen top in orde en snel geleverd