goede service en leuk ingepakt. echt een kado tje
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2021
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Anita Neijssel
- Hannie Verdonk
Super leuk pakketje ontvangen
Hoe zou je Stipstijl beoordelen?
- Marcella Joosten van der male
Goede service en klopt altijd
- Lien Jansen
Super ontspannend, en ook hele mooie kleuren verf. Ben er heel blij mee!!!
- Tanja
Geweldige service
- Saskia Van Barneveld
Ik vind de webwinkel top en de spulletjes zijn zo leuk en gebruiksvriendelijk, ik ben heel enthousiast!! Laat maar komen die bestellingen er is idd een feestje als de pakjes aankomen!!