Wat ik wel erg jammer vond is dat ik in eerste instantie blij was om met klarna te betalen...achteraf en toen bleek dat het toch direct eraf werd gehaald....daar zit blijkbaar verschil in ....klarna sofort en de gewone klarna....
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2021
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Simone Van der Sluijs
- Leonie Cevaal
Gezellig pakketje en snel verstuurt
Hoe zou je Stipstijl beoordelen?
- Gonda Van Prooijen
Hele goede kwaliteit van verf en papier Het pakje is zo leuk verpakt, is net een feestje.
- Marieke
Toffe producten, hier word je echt vrolijk van. Snel geleverd en mooi en goed verzorgd ingepakt.
- Leone Van Rooijen
Snelle levering
- Gerda Visser
Snelle levering, goed en mooi verpakt. Topwerk!👍 je merkt dat het met liefde is ingepakt