De producten zijn prima. Ik ben druk aam het stippen, ook nieuwe patroon gestipt. Alleen erger ik me suf met al die confetty die zich ongevraagt verspijd. Verder heb ik veel ervaring met afbakken. Iets warmer en iets langer. 140° hete lucht. Na aanzetten op 50 minuten omdat ik niet kan zien wanneer mijn oven op temperatuur is. Ik had 1,5 jaar geleden in herftvakantie de eerste 6 gebaksbordjes gestipt die gebruiken we dagelijks en gaan altijd in de afwasmachine op 30° ze zijn nog steeds onbeschadigd en goed van kleur.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2021
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Dieuwke Mos-Kasemier
- Anja Bouwman
Netjes verpakt!!! Goede service
Hoe zou je Stipstijl beoordelen?
- Carin Lemaire
Twee van de drie items kwamen kapot aan. Een mailtje naar Stipstijl en ik had binnen twee dagen vervanging thuis! Top service zoals altijd!
- Johanna Janssen-Reyckers
Goede service!
- Ria
Levering snel in huis.
- Monique van der Ham
Weer blij met de bestelling.