Goedgekeurd

Lid van WebwinkelKeur sinds 2021


  • Regelmatige monitoring
  • Duidelijke voorwaarden
  • Klachtenbeheer
  • Echte ondernemer

WebwinkelKeur Reviews

WebwinkelKeur
Filter reviews op score
Petgeek heeft 37 5 ster reviews 37
Petgeek heeft 6 4 ster reviews 6
Petgeek heeft 1 3 ster reviews 1
Petgeek heeft 1 2 ster reviews 1
Petgeek heeft 2 1 ster reviews 2

Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.

  1. Marco

    Naargelang de problemen die ik heb mogen ervaren met de levering is dat op een leuke en nette manier opgelost.

    Reageer
  2. Natasja

    De katten vinden de furious mouse leuk, alleen zou de muis iets minder snel en veel mogen bewegen, dus iets minder furious mogen zijn. Dan zouden ze het denk ik leuker vinden. De katten zijn geïnteresseerder op het moment dat de muis wat minder fel en abrupt beweegt. Het contact met Petgeek was heel fijn (grmaild met een vraag over een ander product). Snelle en vriendelijke reactie. Denken goed mee en goede service.

  3. Hoe zou je Petgeek beoordelen?

  4. G. Majoor

    Onze eerste kennismaking met Petgeek. Leuk assortiment, in een paar dagen geleverd en was goed en netjes verpakt. Ik had gekozen voor betaling met Klarna, dat was ook netjes geregeld. De kat speelt regelmatig met de muis en vindt het leuk/spannend. De kat en ik zijn tevreden!

  5. Rene Foppen

    Het product zal best goed zijn, daar wil ik niet over zeuren, maar mijn hond kijkt er niet naar om, ook niet na traning. ik heb er twee gekocht, maar liggen nu op zolder.jammer.

  6. Tijdelijk onbereikbaar en geen bestelling

    Ik heb een bestelling geplaatst en betaald. Ik kreeg geen bevestigingsmail. Na contact via whatsapp en de website zelf kreeg ik totaal geen reactie. Ik dacht dat ik gescamd was. Na enkele dagen heb ik dan toch bericht gekregen dat het bedrijf met computerproblemen heeft gekampt met als gevolg dat er geen reactie kwam van hen. Mijn geld is teruggestort. Maar ik ben mijn vertrouwen in het bedrijf kwijt.

  7. Joke Baeten

    Geweldige service, snelle reactie op vragen.