Aanradar! Wat een plezier om uit te pakken. Hele leuke producten, snel binnen en super fijn en met liefde verpakt waardoor het echt fantastisch is om uit te pakken.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2021
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Laura
- Jessica
Snel en goed verzonden, met een lief persoonlijk berichtje erbij! Deed me erg goed! 🙂
Hoe zou je Thuismusje beoordelen?
- Deborah
Het receptenboekje was heel leuk om kado te geven. Ondanks de feestdagen heel snel geleverd. En een heel leuk persoonlijk geschreven kaartje!
- Annemieke
Fijne en snelle service, mooi en goed verpakt. En echt een cadeautje om uit te pakken! Zeer attent.
- Pieter
Super
- Susanne
Binnen één werkdag verzonden. Superleuk verpakt, ook als cadeautjes ingepakt. Dubbel leuk om uit te pakken en te geven!