Fijn contact via de mail, pakketje was netjes en verzorgd ingepakt en handgeschreven briefje erbij. Zo lief!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2021
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Nathalie
- D.
Snelle levering, heel mooi verpakt een een persoonlijk bericht. Zeker een aanrader.
Hoe zou je Thuismusje beoordelen?
- Jasmien Raes
Snel geleverd, met een heel lief kaartje bij (ga ik zeker bewaren!). Mooi boekje, zoals ik het me had voorgesteld.
- Pamela Van klaveren
Leuke persoonlijke kaart, leuk en met zorg verpakt! Aanrader.
- Adriana Sonneveld-Boer
Heel leuk om te hebben en te geven
- Margo Duijveman
Het bestelde was erop tijd en de verpakking was erg leuk. Het met de hand geschreven kaartje vond ik ook erg attent.