Hele fijne service en fijn en snel contact via Instagram.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2021
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Elvira
- Iris Gijsbers
Mooie kaartjes en snelle levering!
Hoe zou je Thuismusje beoordelen?
- Bianca Van breugel
Ik heb een kado 2x gekregen....dus stuur het terug. Wat denk je mag ik weer 3,95 betalen...slechte service. Hier had ik al verzendkosten en nu ook nog retour kosten. Jammer.
- Eriënne Simons-Appels
Ik zou deze webshop absoluut aanraden. Leuke producten voor leuke prijsjes. Snelle verzending en goede kwaliteit!
- Jurian
Gewoon via de shop bestellen ipv bol. Top service!
- Michelle Van der Kolk
Er wordt goed mee gedacht, erg goede service!