Snelle levering, leuk verpakt met lief kaartje: zo leuk, hartelijk dank!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2021
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Nicole
- Bettina
Snelle levering (met een kleine attentie :-)) en mooi ingepakt!
Hoe zou je Kasa Hondenboetiek beoordelen?
- Matilda
Heeeeele snelle levering, leuk kaartje erbij en honden snoepjes, zag er verzorgd uit!
- Nellie Keizer-Koopal
Snelle, accurate levering. Niets op aan te merken
- Yvonne en Jace
Zeer aardige mevrouw die helpt bij het uitzoeken van het juiste product. Snelle levering , ontzettend leuk verpakt met een persoonlijk kaartje en iets lekkers voor de kleine Jace. We zullen hier zeker vaker bestellen.
- Astrid
Vandaag besteld, morgen in huis. Keurig volgens afspraak. Heel netjes verpakt. Aanrader!