Absolutely perfect thank you
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2021
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Sarah-Jane
- L
Goede service! Leuke boetiek!
Hoe zou je Kasa Hondenboetiek beoordelen?
- Loes
Goede afspraken kunnen maken en fijn persoonlijk advies!
- Chantalle
Is een cadeautje om de bestelling te ontvangen met een persoonlijke kaart en een kleinigheidje erbij. Dit maakt het uitpakken nog leuker. Zeer fijne webshop met prachtige artikelen voor de hondjes. Hartelijk dank voor de extra aandacht die jullie geven. Ik ben zeer tevreden en raad iedereen aan om bij jullie een bestelling te doen. Een dikke 10!
- Peter Van Velzen
Goede en snelle service
- Margreet Post
Makkelijke site. Normale prijzen. Snel geleverd. Uiterst leuk pakketje ontvangen met een persoonlijke kaart en een kadootje, top! En, goede spullen ook nog😁