Dennis
Deze review is verzameld via WebwinkelKeur en is herleidbaar tot een aankoop bij Besparen doen we samen, wat wijst op een authentieke ervaring.
Hoe we reviews verifiëren
Hoe we reviews verifiëren
Prima!
Lidmaatschap per 2022 stopgezet
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
Prima!
Goede service
Snelle levering,goed product
Met waardebon van energieloket bestelling gedaan. Dag later is pakket al onderweg. Dus heel snel.
Op de webite wordt gezegd vanaf 50 euro gratis bezorgd, maar bij het afrekenen moest ik toch ruim 7 euro bezorgkosten betalen. Misleidend. En er mist een artikel in mijn besyelling, de waterbesparende douchekop is niet geleverd, terwijl op de pakbon staat dat deze is geleverd. Er zat ook een papier in:gecontroleerd door Lennert, maar due had kennelik zijn dag niet helemaal...
Dat er een actie is en je gratis wat kunt bestellen; okay. Maar beetje handig zelf inkopen en ik kom tot 3 à 4 keer meer aan producten. Marges voor verkopers zijn wel heel hoog.