Het duurde bijna 2 weken.
Lidmaatschap geannuleerd
Lidmaatschap per 2022 stopgezet
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Adje Salih
- Lisa
Ik heb een witte brievenbusklep besteld met de energiebon. Het heeft 3 weken geduurd en ik kreeg mijn bestelling maar niet binnen. Uiteindelijk de klantenservice gemaild, nooit een reactie gehad maar ik kreeg opeens wel een mail dat mijn bestelling werd verzonden. Was wel zo netjes geweest om gewoon op mijn berichtje te reageren, maar goed. Afgelopen weekend de brievenbusklep besteld, wat een vreselijk ding! Het heeft dit weekend veel geregend en de druppels zaten op de bovenkant van die klep? Ook tochtte het meer dan met mijn andere brievenbusborst, dus heb deze weer terug gehangen. Zonde van mijn energiebon en gewoon geen enkele communicatie vanuit het bedrijf.
Hoe zou je Besparen doen we samen beoordelen?
- Bianca Pietens
Snelle levering
- B
Moest lang wachten, werd opnieuw aangeboden. ik was niet thuis, geen briefje van postnl gezien, pakket weer retour gezonden.
- frank van den elshout
Heb nog niks ontvangen dus kan ook niet beoordelen
- Geert Retera
Zou binnen 3 dagen worden verzonden. Duurde bijna een maand. Geen reacties op mail. Niets geen info of reactie überhaupt . Lamme zooi dus. Niet aan te bevelen! (Ja, de bestelling was gratis, maar dat kon ook ergens anders)