Lidmaatschap geannuleerd

Lidmaatschap per 2022 stopgezet

WebwinkelKeur Reviews

WebwinkelKeur
Filter reviews op score
Besparen doen we samen heeft 32 5 ster reviews 32
Besparen doen we samen heeft 15 4 ster reviews 15
Besparen doen we samen heeft 6 3 ster reviews 6
Besparen doen we samen heeft 12 2 ster reviews 12
Besparen doen we samen heeft 23 1 ster reviews 23

Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.

  1. Adje Salih

    Het duurde bijna 2 weken.

  2. Lisa

    Ik heb een witte brievenbusklep besteld met de energiebon. Het heeft 3 weken geduurd en ik kreeg mijn bestelling maar niet binnen. Uiteindelijk de klantenservice gemaild, nooit een reactie gehad maar ik kreeg opeens wel een mail dat mijn bestelling werd verzonden. Was wel zo netjes geweest om gewoon op mijn berichtje te reageren, maar goed. Afgelopen weekend de brievenbusklep besteld, wat een vreselijk ding! Het heeft dit weekend veel geregend en de druppels zaten op de bovenkant van die klep? Ook tochtte het meer dan met mijn andere brievenbusborst, dus heb deze weer terug gehangen. Zonde van mijn energiebon en gewoon geen enkele communicatie vanuit het bedrijf.

  3. Hoe zou je Besparen doen we samen beoordelen?

  4. Bianca Pietens

    Snelle levering

  5. B

    Moest lang wachten, werd opnieuw aangeboden. ik was niet thuis, geen briefje van postnl gezien, pakket weer retour gezonden.

  6. frank van den elshout

    Heb nog niks ontvangen dus kan ook niet beoordelen

  7. Geert Retera

    Zou binnen 3 dagen worden verzonden. Duurde bijna een maand. Geen reacties op mail. Niets geen info of reactie überhaupt . Lamme zooi dus. Niet aan te bevelen! (Ja, de bestelling was gratis, maar dat kon ook ergens anders)