Snelle levering en heerlijk
Lidmaatschap geannuleerd
Lidmaatschap per 2025 stopgezet
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Joan Gonzalez
- Agnes Poot
Service en kwaliteit
Hoe zou je The Cool Market beoordelen?
- Paul
Gewoon goed!
- A Kester
Duidelijke site. Hoe te bestellen en wanneer en hoe de bestelling wordt bezorgd wordt ook duidelijk omschreven. En het eten is heerlijk!
- Henk
Ik schrok een beetje van de prijs maar dacht zo...ga eens in een restaurant eten dan ben je meer kwijt. En mensen ik heb tot nu toe genoten van mijn restaurant maaltijden. Wat een heerlijk smaak en wat vers allemaal. Ik zal dit niet elke week kunnen doen (€€€) maar echt het is het geld waard.
- Peter Vetman
Goede service goed eten