Duidelijk, goede producten. Overzichtelijk! Goede bezorgservice! Aanrader!
Lidmaatschap geannuleerd
Lidmaatschap per 2025 stopgezet
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Babs de Booys
- Brigitte Brink-Kiebêrt
De gerechten zijn echt heerlijk en worden goed ingevroren op het afgesproken tijdstip geleverd. Het bestelproces, met name met de betaling, ging niet helemaal goed. The Cool Market nam daardoor zelf contact op om de bestelling nog even te verifiëren.
Hoe zou je The Cool Market beoordelen?
- Lore van der Wagen
Super lekker allemaal.
- Samora Calor
Snelle levering en als belangrijkste: goede en lekkere producten
- Simone d'Hondt
Levering volgens afspraak, met nog een leuke verassing erbij, eten is lekker
- Foodlover
Ontzettend lekker eten uit de vriezer. Snel op tafel wanneer ik het wil en toch kwalitatief goed.