Fantastisch lekker eten! En kant en klaar! Sterren nivo!
Lidmaatschap geannuleerd
Lidmaatschap per 2025 stopgezet
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Joop Kunst
- Patricia
Wat ik tot nu toe heb geproefd vond ik erg lekker. En het is netjes verpakt. Wel vind ik de hoeveelheid bij een maaltijd voor 2 personen erg weinig. Ik zou eerder zeggen dat het voor 1 persoon is (of hooguit 1,5). En dan vind ik het qua prijs wel aan de hoge kant.
Hoe zou je The Cool Market beoordelen?
- Thea Van Amerongen
Smaakvol. Al veel uitgeprobeerd.kealiteitsniveau ligt hoog.
- Ben
Voor het eerst wat maaltijden bij the Cool market besteld en het eten was voortreffelijk. Zeker de moeite waard om binnenkort een volgende bestelling te kopen!
- Douglas
The quality of the dishes was reasonably good, but the portions of the meat and sauce were small. There was a large quantity of rice. I would not order the 'one-person' meals again. We also ordered some small containers of ice cream and these were very good.
- Debra-Anne Hobden
The lamb was excellent but the butter chicken was watery and didnt resemble the image shown or butter chicken that i have eaten in many countries