Ik heb de producten goed ontvangen, het duurde wel even vanwege postnl. Producten zijn leuk en goed alleen is er één maar. Ik heb 5ml roller flesjes gekocht de rollers passen niet op het flesje en kan ik ze dus helaas nu niet gebruiken of ik moet zelf rollers voor erop zien te vinden (super jammer). Ik heb een bericht gestuurd over het product en voor retour maar nooit iets terug gehoord, dus maar behouden en nu kijken wat ik ermee moet. Producten zijn leuk maar klantenservice mag beter.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2021
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Zehra Sert
- Anita Steskens
Goede service en snelle levering
Hoe zou je Alles Voor Je Olie beoordelen?
- Annemieke
Ondanks dat er iets mis ging bij het PostNL punt deed de webwinkel er alles aan om te achterhalen waar mijn pakket was, en heb ik mijn pakket alsnog ontvangen. Alles zat keurig verpakt, het was een cadeautje om uit te pakken!
- Narda de Vries
Vlotte levering en alles netjes verpakt.
- Sonja Mesens
Vlugge levertijd. Prachtig ingepakt
- Gertrude Brouwer
Hele fijne winkel om spullen voor je olie te bestellen. Wordt goed geholpen en als er iets is met je bestelling gaan ze er voor je achteraan.