Het pakket kwam snel aan en de bestelling was, zoals altijd, mooi ingepakt. Was ook erg blij met mijn bestelling.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2021
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Marianne Schmidt
- Tineke van de Rest
Pakket is niet aangekomen!
Hoe zou je Alles Voor Je Olie beoordelen?
- W. C. Zijderveld
Mooie producten. Een tijdens het verzenden gebroken product werd keurig vervangen. Het contact zou iets sneller mogen maar met een beetje geduld is alles helemaal goed gekomen! Binnenkort bestel ik opnieuw 🤗
- Wilma Deckers
Snelle levering.
- Jessica Poulsen
Fijne winkel goede producten.alleen als ik an kilk dat ik het bij een servicepunt wil ophalen komt het even goed aan huis of qordt het asn huis geleverd en niet op het service punt. Raar dit al twee keer gebeurd.
- Annemieke Augusteijn
Alles heel goed en mooi ingepakt. Je krijgt echt een cadeau thuis.