Alles was in orde. Netjes verpakt.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2021
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Anoniem
- Dini
Goed verpakt, snel verzonden.
Hoe zou je Alles Voor Je Olie beoordelen?
- Lilian Walters
Heel blij met mijn bestelling en het contact 😊 met Nataschja
- Helen
Goede service, leuk pakket. Was echt een verrassing wat er in zat.
- Eline De boiserie
Niet ontvangen
- Ilona
weer leuke hebbedingetjes voor de olietjes kunnen kopen. Kunnen we weer lekker knutselen. De kaarten van de Aroma Vibes zijn echt top! Dank je wel