Romy Buteijn
Deze review is verzameld via WebwinkelKeur en is herleidbaar tot een aankoop bij Traktaties en bedankjes in style, wat wijst op een authentieke ervaring.
Hoe we reviews verifiëren
Hoe we reviews verifiëren
Hele
Lid van WebwinkelKeur sinds 2021
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
Hele
Super leuke traktaties en snel bezorgd!
Top traktatie, snel geleverd en een persoonlijke touch. Heel erg leuk!
Voor de 2de keer besteld en zeker niet de laatste keer. Snel verzonden en orginele traktaties. Leuk kaartje erbij en mooi ingepakt!
Super snelle levering en erg leuk ingepakt! De cadeautjes vielen in de smaak.
Ik had last minute mijn bestelling geplaatst. Het werd voor de zekerheid speciaal op zondag verzonden zodat het op tijd binnen zou komen. Te gekke en persoonlijke service, hier ga ik zeker weer bestellen!