Was niet tevreden over verzendkosten Wel nette levering.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2021
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Joke Provoost
- Marion
Mooi pak, paste alleen niet te groot en dan vind ik t vervelend om terug te moeten sturen en dat ik verzendkosten moet betalen. Had wel snel mn geld terug: netjes!
Hoe zou je Unique Mode beoordelen?
- Mario Roodenburg
Niet gelijk de dag nadat ik het bestelde ,maar wel geleverd na een paar dagen na aankoop.
- Rob Derks
Bestelling gedaan en deze snel mogen ontvangen!. Keurig verpakt met een persoonlijke boodschap!. Goed gedaan.
- Dick van Bloois
Nog steeds niet geleverd. Ligt waarschijnlijk niet aan de winkel maar aan DHL! Bezorg moment schuift steeds een dag op😢
- Rien Timmerman
Gewoon goede service